Zakres obowiązków
-
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej dla inwestycji mieszkaniowych.
-
Koordynacja działań marketingowych, PR i sprzedażowych we współpracy z partnerami zewnętrznymi.
-
Budowanie świadomości marki i realizacja kampanii marketingowych.
-
Organizacja eventów promocyjnych, np. dni otwarte, prezentacje, spotkania.
-
Analiza trendów rynkowych w obszarze nieruchomości, sprzedaży oraz marketingu.
-
Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynowania działań marketingowych i sprzedażowych.
Wymagania
-
Min. 4 lata doświadczenia w marketingu nieruchomości mieszkaniowych.
-
Znajomość rynku i doświadczenie w pracy z projektami deweloperskimi.
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
-
Kreatywność, samodzielność, zdolność zarządzania wieloma projektami.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
-
Biegła obsługa MS Office i znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych.