OFFICE MANAGER | ASYSTENT/KA BIURA

praca tymczasowa na okres 3 miesięcy (4-5h dziennie)

Zakres obowiązków

  • koordynowanie bieżących spraw administracyjno-biurowych Spółki

  • obsługa rozmów telefonicznych

  • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów

  • wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz pracowników firmy

  • organizacja wyjazdów służbowych oraz zagranicznych Zarządu oraz pracowników firmy

  • bieżąca koordynacja funkcjonowania oraz eksploatacji biura

  • sporządzanie oraz zarządzanie bieżącymi dostawami do biura

  • realizacja umów administracyjnych oraz bieżąca współpraca z kontrahentami w ramach podpisanych umów

  • dbanie o porządek i wizerunek biura

  • zamawianie oraz administrowanie mieniem Spółki – wyposażeniem biur oraz sprzętem elektronicznym w oparciu o podpisane umowy

  • kontakt z zarządcami/wynajmującymi biur w kwestiach związanych z najmem

  • administrowanie oraz nadzór nad flotą samochodową Spółki

  • wsparcie działu HR w kwestiach bieżących

Wymagania

  • minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe

  • dobra znajomość języka angielskiego

  • samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę

  • dobra organizacja pracy

  • komunikatywność, otwartość na pracę zespołową

  • inicjatywa, elastyczność, wszechstronność

Oferujemy

możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się spółce z branży nieruchomości

atrakcyjne wynagrodzenie

prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport

pracę w nowoczesnym biurze, zlokalizowanym w samym centrum Warszawy

zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B